NEXT10YEARS〈NEXT10YEARS〉

設立50周年へ向けて FOR THE ESTABLISHMENT 50TH ANNIVERSARY

レースと言えば「LILY LACE」をスローガンに、全社一丸となってお客様にお喜びいただけるモノ作り・サービスを追求しております。全員で作成したブランドプロミスを実行し、モノ作りは『二人三脚』営業は『チーム営業』その先にあるものは、モノ作りの源である仕入先様-----弊社-----お客様 全てがWIN WINの関係であるよう、すなわち『三方よし』の考えを取り入れております。

レースと言えば「LILY LACE」をスローガンに、全社一丸となってお客様にお喜びいただけるモノ作り・サービスを追求しております。
全員で作成したブランドプロミスを実行し、モノ作りは『二人三脚』営業は『チーム営業』その先にあるものは、モノ作りの源である仕入先様-----弊社-----お客様 全てがWIN WINの関係であるよう、すなわち『三方よし』の考えを取り入れております。

As the slogan “The lace reminds the customers of NISHIMURA LACE ” , we all keep running after the development and service which make the customers pleasured. We all carry out the brand promise we all completed together, w e develop the fabrics hand in hand with three-legged race, and we do business with team. A thing i n there is the suppliers which is the	source of the development. In order to be the relations of WIN WIN between the customers, the suppliers and us, we take over “benefit for all three sides”.

As the slogan “The lace reminds the customers of NISHIMURA LACE ” , we all keep running after the development and service which make the customers pleasured.
We all carry out the brand promise we all completed together, w e develop the fabrics hand in hand with three-legged race, and we do business with team. A thing i n there is the suppliers which is the source of the development. In order to be the relations of WIN WIN between the customers, the suppliers and us, we take over “benefit for all three sides”.

発想の追求 THE PURSUIT OF THE IDEA

良いモノ作りのヒントは、日頃からのお客様からの情報を元に、又、弊社営業STAFF のアイデア・新たな発想にあります。安易なモノ作りでなく、常にオリジナルを追求しております。

良いモノ作りのヒントは、日頃からのお客様からの情報を元に、又、弊社営業STAFF のアイデア・新たな発想にあります。安易なモノ作りでなく、常にオリジナルを追求しております。

The hint of development comes from the information from the customers, and also from new idea of management staffs. It is not the simple development but original development.

The hint of development comes from the information from the customers, and also from new idea of management staffs. It is not the simple development but original development.

3つの事業部と海外事業との相乗効果 THE MULTIPLIER EFFECT WITH THREE DIVISIONS AND THE FOREIGN OFFICES

3つの事業部と海外事業との相乗効果 THE MULTIPLIER EFFECT WITH THREE DIVISIONS AND THE FOREIGN OFFICES

各事業部のモノ作り、情報が会社全体にフィードバックし、製品のプレゼンテーションを通して、自社の強みを更にアピールして参ります。

各事業部のモノ作り、情報が会社全体にフィードバックし、製品のプレゼンテーションを通して、自社の強みを更にアピールして参ります。

The development information in each divisions feed back to the whole company, and we all keep making an appeal for our advantages through the presentation of the collections.

The development information in each divisions feed back to the whole company, and we all keep making an appeal for our advantages through the presentation of the collections.